Huidproblemen bij Huidkliniek Bilthoven

Heb jij een huidprobleem? Of wil je je huid goed onderhouden? Bij ons ben je aan het juiste adres. Bekijk hier alle huidproblemen die wij behandelen.

Huidproblemen

Rimpels

Last van rimpels of lijntjesin het gezicht? Met peeling, microneedling of een laserbehandeling kunnen we rimpels en lijntjes vervagen, de huid verstevigen en pigment verminderen.

Vrouw kijkt blij in spiegel

Rimpels

Vrouw kijkt blij in spiegel

Couperose

Rode wangen of verwijde vaatjes op de neus? Couperose, spinnenkopjes , gesprongen adertjes en roscaea zijn goed te behandelen met lasertherapie.

couperose op de wang
Close-up portret

Pigmentvlekken

Pigment kan zich uiten op de huid op verschillende manier. Door middel van laser, peelings of microneedling kunnen we pigment verwijderen of verminderen.

Acne

Last van jeugdpuistjes? Of juist acne op latere leeftijd? We kunnen acne, acnelittekens en vlekjes verminderen door middel van een dieptereiniging,  peelings en microneedling.

Acne skin because the disorders of sebaceous glands productions.jpg

Acnelittekens

Acne kan littekens achter laten in de vorm van rode of donkere plekjes en deukjes in de huid. Met peelings en/of microneedling kunnen we de littekens verminderen.

icepick scars acne on cheek on face in women cause of happen because of the overlaying ski

Overbeharing

Ongewenste haargroei in het gezicht of op je lichaam? Of last bultjes door ontstoken haarzakjes of het scheren? Laserontharing biedt dé oplossing. Haren worden definitief verwijderd.

Schoonheidsverzorging

Rosacea

Rosacea is een chronische huidaandoening die gepaard kan gaan met een rode geïrriteerde huid. Door verschillend behandelingen kunnen we deze problemen verwijderen of verminderen,

rosacea op wangen en kin

Littekens

Littekens kunnen door verschillende oorzaken ontstaan. Vaak zijn littekens niet volledig te verwijderen maar door middel van microneedling  kunnen littekens wel verfraaid worden

Image by Shane

Huidoneffenheden

Steelwratjes, ouderdomswratjes en andere storende huidoneffenheden zijn goed te verwijderen. Meestal zijn plekjes na één behandeling verwijderd.

Huidoneffenheden in hals

Ouderdomsvlekken

Last van ouderdomsvlekken? Deze storende pigmentvlekken zijn vaak makkelijk en snel te verwijderen met IPL of peeling.

Ouderdomsvlekken gezicht

Grove poriën

Grove poriën in het gezicht kunnen heel storend zijn . Met de juiste behandelingen laat je deze minder opvallen

Grove porien

Doffe huid

Een doffe en grauwe huid laat je er vermoeid en ouder uit zien. Door de huid goed te verzorgen krijgt deze zijn natuurlijke glans weer terug.

Doffe huid

Bedankt voor de inzending!