Afbeelding van de huid

Of je nou een huidprobleem hebt of je huid gewoon goed wilt onderhouden, bij ons ben je aan het juiste adres. Wij bieden een behandeling op maat, helemaal aangepast aan jouw huid en wensen. Je bent altijd welkom voor een gratis en vrijblijvend intakegesprek:

Vergoeding en tarieven
Sommige behandelingen komen in aanmerking voor een vergoeding van de zorgverzekering vanuit het aanvullende pakket. Neem contact op met je zorgverzekering om de mogelijkheden te bespreken.

Bekijk hier een overzicht van alle tarieven.

vrouw

Heb je last rimpels, lijntjes of ouderdomsvlekken? Door middel van peeling, microneedling of een skinbooster kunnen we rimpels en lijntjes vervagen, de huid verstevigen en pigment verminderen.

Content Vrouw

Heb je een vale teint, grove poriën, ongelijkmatige huidskleur, plekjes en vlekjes? Door middel van een peeling of microneedling kunnen we jouw huid weer verbeteren.

Close-up portret

Pigment kan zich uiten op de huid op verschillende manier. Bijvoorbeeld vlekken door zonschade (ouderdomsvlekken). Maar het kan ook ontstaan door hormonen bijvoorbeeld een zwangerschapsmasker of melasma. Door middel van peelings of microneedling kunnen we pigment verwijderen of verminderen.

Acne skin because the disorders of sebaceous glands productions.jpg

Last van  jeugdpuistjes? Of juist acne op latere leeftijd? We kunnen acne verminderen door middel van een dieptereiniging en peelings. Ook plekjes en vlekjes ontstaan door acne kunnen we verminderen door peelings of microneedling

icepick scars acne on cheek on face in women cause of happen because of the overlaying ski

Acne kan littekens achter laten in de vorm van rode of donkere plekjes en deukjes in de huid. Door middel van peelings en/of microneedling kunnen we de littekens verminderen

Image by Shane

Littekens kunnen door allerlei oorzaken ontstaan. Door een huidbeschadiging kan littekenweefsel ontstaan. Littekens zijn in de meeste gevallen niet volledig te verwijderen maar kunnen wel verminderen door microneedling waardoor ze minder opvallen.

acne.jpg

Rosacea is een chronische huidaandoening die gepaard kan gaan met roodheid, couperose, ontstekingen en vergroving van de huid. Rosacea kunnen we niet genezen maar we kunnen door middel van peeling en/of microneedling de gevolgen wel verminderen en stabiliseren.

verrucae_edited.jpg

Steelwratjes (fibromen), ouderdomswratten en andere onschuldige huidoneffenheden kunnen we vaak goed verwijderen door middelen van coagulatie of door te curetteren.

Bedankt voor de inzending!